środa, 24 października 2012

Ciało pełne złota


                    

Cześć :)

Nie tak dawno wybrałam się z moją mamą na pokaz garnków marki Philipiak. Każdy z  uczestników  dostał pudełeczko z trzema kosmetykami firmy RICCO. 




Krem do rąk z drobinkami złota


Żel pod prysznic z drobinkami złota



Balsam do ciała z drobinkami złota

Drobinki złota (żel)



Na początku myślałam ze są nic nie warte skoro tak wszystkim za darmo rozdają, ale myliłam się.
Co prawda Żel pod prysznic słabo się pieni, ale doskonale oczyszcza i nawilża przez co skóra jest gładka i miła w dotyku. 
Balsam do ciała wygładza oraz rozświetla skórę nadając jej zdrowy i promienny wygląd.
Krem do rąk odżywia i regeneruje naskórek nadając dłoniom piękny i młody wygląd.
Kosmetyki uwiodły mnie przepięknym subtelnym zapachem, który pozostaje długo na skórze.

Warto chodzić na pokazy :)


Każdy kosmetyk ma 100 ml 








1 komentarz:

  1. faktycznie widać te drobinki złota w konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.