wtorek, 23 października 2012

Paleta cieni do powiek

                                 

Zaczęłam od firmy Mery macom i na niej chce zakończyć, pokazując Wam jeszcze jeden produkt z tej firmy. Chyba ze cos mi jeszcze kiedyś wpadnie w oko z tej firmy i kupie. Cienie do powiek dostałam w prezencie. Moim zdaniem są one idealne dla osób początkujących, które dopiero zaczynają przygodne z malowaniem i mogą ćwiczyć w domu.

Cienie można stosować na sucho jak i na mokro, ale niestety na sucho osypuja się i wole aplikowac je na mokro choc troche przedłużając ich trwałość. Sama bym je nie kupiła ze względu na zbyt jaskrawą gamę kolorystyczną.

Z góry przepraszam za ich częściowy brak po prostu najbardziej przydatne kolory w szybkim czasie się zużyły.




Ilość to 120 kolorów cena ok. 100 zł


    A Wy, z jakiej firmy poleciłybyście paletę cieni do powiek?



2 komentarze:

  1. Ah czaję się na tą paletkę :)
    Ja polecam tą paletę http://kocham-makijaz.blogspot.com/2012/09/paleta-cieni-essence.html

    Jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam tą paletkę,ubolewam nad brakiem loga na paletce...ale to szczegół.
    Biały jest tak słaby ,że go prawie nie widać.
    Fakt usypują się ,ale aplikujac na mokro jest calkiem spoko. :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.