środa, 31 października 2012

Balsamy do skóry suchej i wrażliwej

               
Cześć dziewczyny


Moja skóra jest bardzo sucha i wrażliwa szczególnie po kąpieli, więć koniecznie musze użyć dobrze nawilżającego balsamu do ciała, wciąż próbuje i testuje nowe i póki, co chce wam polecić dwa balsamy. Idealne do skóry suchej i podrażnionej bardzo dobre na porę zimową, która idealnie może złagodzić i ukoić przemarznięte ciało po ciężkim dniu.

W drogerii skusiła mnie stojąca na półce ładna buteleczka z dozownikiem lubię takie, bo bardzo ułatwiają aplikacje bezpośrednio na skóre. Lubię kosmetyki z Eveline cosmetics a jeszcze nowość wśród balsamów musiałam koniecznie wypróbować.  

Duży plus dla buteleczki z dozownikiem żeby wszystkie balsamy taki posiadały




W skład balsamu wchodzą:

bioOlejek arganowy – nazywany płynnym złotem, pobudza naturalną odnowę komórek i jest
                                      prawdziwym „eliksirem młodości”. Działa łagodząco oraz pomaga 
                                      odbudować hyprolipidową barierę naskórka.
bioKwas hialuronowy – intensywne nawilża skóre, przywracając jej jędrność i elastyczność .
bio żeń-szeń – regeneruje i odmładza, stymuluje odnowę naskórka i dodaje skórze niezbędnej
                         energii.
Algi laminaria – wzmacniają strukturę skóry, rewitalizują i nawilżają.
Kompleks witamin A+E+F – poprawia jędrność i elastyczność.
D-panthenol + Alantoina – działają łagodząco i kojąco.




Moja opinia:

Stosuje go zaraz po kąpieli i nie mogę na niego złego słowa powiedzieć. Jego konsystencja jest lekko natłuszczającą, dzięki czemu skóra jest dobrze nawilżona i odżywiona. Poprzez codzienną pielęgnacje można zauważyć ze skóra staje się jędrna, elastyczna i bardzo gładka w dotyku. Jedno, co mi się w nim nie podoba to zapach słodkiej pomarańczy, który nie przypadł mi do gustu. Ale ważne ze balsam spełnia swe właściwości i jest bardzo wydajny mimo ze używam go codziennie na całe ciało i w ciągu dnia na dłonie, które są bardzo wysuszone i potrzebują ciągłego nawilżenia.


500 ml cena 16 zł


Drugim balsamem, który jakiś czas temu przetestowałam to Intensive nourishment z Dove.




Moja opinia:



Jego delikatna kremowa (śmietanowa) konsystencja otula swą delikatnością. Wspaniale nawilża na bardzo długo. Lekko natłuszcza pozostawiając delikatny film na skórze wiec używam go tylko na noc. Zapach jest cudowny. Wydajność jest zbyt krótka.



250 ml cena ok. 8 zl



       Dziewczyny a wy, jakimi balsamami nawilżacie swoja skórę?





 

1 komentarz:

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.