piątek, 26 października 2012

Nieplanowany zakup




Cześć dziewczyny

Wielkimi krokami zbliża się długa zima wiec postanowiłam wybrać się na zakupy w planie miałam kupić kurtkę a wróciłam z botkami. Tak bardzo mi wpadły w oko ze musiałam je kupić.








Najlepsze zakupy to nieplanowane, bo zawsze wtedy cos mi ciekawego wpada w oko gorzej jak mam w planie cos kupić to nigdy nie znajdę. Miałam omijać sklepy z obuwiem, ale cos mnie skusiło i od razu zauważyłam sznurowane botki z futerkiem na obcasie na szczęście zdążyłam i kupiłam ostatnią pare rozmiaru 39.

Wnętrze buta wyścielane jest cieplutkim kożuszkiem, z czego bardzo się cieszę, bo jestem strasznym zmarzluchem.

Idealnie będą się prezentować z zestawieniem z jeansami, legginsami i spódniczkami.

Kosztowały 109 zł  

2 komentarze:

  1. ładne:) ja też dziś zrobiłam nie planowany zakup i takim sposobem mam kurteczke:d

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ciekawe, ładne :) Takie zakupy też lubię ^^

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.