poniedziałek, 29 października 2012

POLICZKI MUŚNIĘTE RÓŻEM


Hej :)

Być może zauważyłyście, ale już od jesieni buzia pozbawiona słońca szarzeje a opalenizna znika, wiec warto ją trochę rozpromienić i nadać jej świeżości. Myślałam ze tylko bronzerem idealnie można wymodelować twarz by ją wyszczuplic, ale róż tez jest w tym dobry. 

Polecam wam dwie firmy z Bell i Astor, bo jeśli chodzi o odcienie to każda z Was na pewno wie, jakie będą pasować do waszej karnacji i typu urody, a być może te odcienie wam się spodobają.

Są do siebie kolorystycznie bardzo podobne

Popatrzcie sami.

Prasowany róż do policzków 2 skin z BELL nr 053






Najbardziej trwały róż, jaki miałam mimo mojej tłustej cery utrzymuje się cały dzień, nie pozostawiając smug, z czego zawsze miałam problem z rozprowadzaniem różu może, dlatego nie przepadałam za nimi. Zawarte w nim drobinki idealnie rozświetlają buzie. Optycznie wyszczupla twarz. Podkreślają kości policzkowe.
Trzeba jednak bardzo uważać by nie przesadzić z nadmiarem. Należy nanieść malutką ilość na pędzel by później nie być zaskoczony zbyt dużym efektem na policzkach, którego bardzo trudno usunąć przez jego trwałość. Przeważnie nakładam go na wyjścia wieczorne.
Po za tym duża gama kolorystyczna każdy znajdzie swój idealny odcień.

 Prasowany róż do policzków z Astor nr 005






Urzekła mnie jego miękka jedwabna konsystencja sprawiająca, ze idealnie rozprowadza się na skórze różniąc się od poprzedniego nie obawiając się ze się przesadzi z nadmiarem. Również jest bardzo trwały. Idealny do delikatnego i naturalnego wykończenia makijażu i do jasnej karnacji bo najlepiej go widać.

Obydwaj są moimi ulubieńcami.

                   A Wy jakie róże do policzków polecacie?


3 komentarze:

  1. Ja używam bronzera do podkreślenia kości policzkowych ale robie to bardzo delikatnie tak, że ledwo widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Nie używam różu :) Ale polecam z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.