wtorek, 23 października 2012

Perfekcyjny make up, czyli o pędzlach do makijażu.




Czas zacząć od pierwszego postu mam nadzieje, ze z ciekawością będziecie go czytać. Dziś pokaże Wam mój zestaw profesjonalnych pędzli do makijażu z firmy Mery macom, które już na zawsze zagościły w mojej kosmetyczce.Nie mogłabym się bez nich obejść,tak bardzo mi ułatwiają wykonanie makijażu i dzięki nimi mój makijaż jest idealnie dopracowany. Pędzle urzekły mnie delikatnością w końcu wykonane są z naturalnego włosia nie powodując podrażnień skóry oraz trwałością. Na początku przy pierwszym myciu przeraziło mnie wypadające włosie, ale przy następnym już się to nie zdarzało mimo częstszego mycia szarym mydłem włosie nie utraciło kształtu.

Pędzle znajdują się w etui z klapką chroniącą włosie, każdy w osobnej przegródce








Sztuk 26 koszt 150 zł



   Witam wszystkich na moim blogu :)

Od dziś stałam się raczkującą, blogerką, która od dłuższego czasu mam bzika na punkcie kosmetyków do makijażu, jak i do tych pielęgnacyjnych. Poznacie kosmetyki, które wcześniej kupie i przetestuje. Te, które przypadną mi do gustu będę polecać a te, które nie powiem wprost. Nie tylko pojawia się recenzje o kosmetykach, ale czasem tez o modzie.


2 komentarze:

  1. tak tak to prawda pędzle to podstawa do dobrego makijażu
    ja już takie zamówiłam:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.