piątek, 30 listopada 2012

Baza pod cienie Artdeco


 Witajcie 

Macie swoją ulubiona i skuteczną baze pod cienie? Jeśli nie to polecam Wam z Artdeco.

Napisy na pudełeczku wytarły się przez codzienne użytkowanie



Z baz to moja pierwsza. Idealnie trafiona warta swej ceny i niezwykle wydajna. Konsystencję kremową łatwo rozprowadza się na powiekę. Szybko się wchłania, dzięki niej nawet cienie z najniższej półki utrzymują się i nie rozmazują. Kreskę, którą często wykonuje eyelinerem nie odbija się. Nie uczula i nie podrażnia. Makijaż oka idealny aż do demakijażu. Polecam 

5 ml cena 35 zł


7 komentarzy:

  1. ja szukam właśnie bazy, ale któraś dziewczyna polecała tą z Hean:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie zastanawiałam się nad jej zakupem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz, że Artdeco wypuścił tą bazę w tubce ?? :D kusi mnie ta baza, ale na razie z niej zrezygnowałam z powodu ceny. Póki co używam bazy Kobo, jest dość przeciętna, ale mnie narazie wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam. Na pewno w tubce jest wygodniejszy.

      Usuń
  4. Nie miałam jej :) Ja wolę bazę w słoiku :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.