sobota, 24 listopada 2012

Dbanie o higienę intymną z Lactacyd femina



Cześć 

Higiena intymna jest czymś, o czym każda z nas powinna pamiętać i odpowiednio zadbać. Miejsce intymne kobiety jest wrażliwą częścią jej ciała, i nie jest trudno o infekcje. Dlatego by uchronić się od przykrych dolegliwości trzeba zadbać o odpowiednią ochronę. Rodzajów płynów jest wiele takich jak:
Płyny łagodzące, przeciwbakteryjne, przeciw grzybicze, dla kobiet młodych, kobiet dojrzałych, kobiet w ciąży.

Płyn musi utrzymywać odpowiednie pH odpowiednio nawilżać i chronić błonę śluzową, musi działać antybakteryjnie i łagodzić podrażnienia.
Nie może zawierać mydła, które może wywołać podrażnienie świąd i pieczenie.
Każdy preparat do higieny intymnej powinien zawierać kwas mlekowy.
Ja stosuje emulsje LACTACYD femina.




Z płynami, którymi do tej pory się spotkałam mam bardzo dobre opinie, ale bardzo szybko się zużywały. Lactacyd femina ma to w sobie ze jest bardzo wydajny, jego gęsta konsystencja rozcieńcza się w wodzie, przez co starcza na długo. Bardzo dobrze myje i lekko pieni. Odświeża, łagodzi podrażnienia, zapewnia dłuższe uczucie komfortu. 
Buteleczka jest z twardego plastiku zapakowana w kartonik, na którym znajdują się wszystkie informacje dotyczące kosmetyku. Przyjemny zapach. Bardzo mi pomógł, gdy miałam lekkie problemy i jestem mu wdzięczna. Często będę do niego wracać.


                             A Wasz, jaki jest ulubiony płyn do higieny intymnej?

200 ml ok. 10 zł


7 komentarzy:

  1. Ja go też bardzo lubię i nadal używam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie mam do niego dostępu ...

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go, teraz mam Green Pharmacy, fajny jest, ale śmierdzi rumiankiem za bardzo...:/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja od bardzo dawna używam Ziaji i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bardzo polecam:) też go używam i raczej bym go żadnym innym nie zastąpiła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go:) Faktycznie jest bardzo dobry:) Lubię płyny z Ziaji, a ostatnio używam żelu z wyciągiem z hibiskusa z oriflame:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam tego płynu :) JA lubię Ziaję :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.