poniedziałek, 12 listopada 2012

Moje dzisiejsze małe zakupy

Witajcie  

Ale dziś zimniutko nawet nie chciało mi się chodzić po sklepach, ale zajrzałam szybciutko do drogerii i kupiłam trzy drobiazgi.

Dwa mydełka



Oliwkowe mleczko do ciała 


       
Recenzja pojawi się za niedługo, bo musze je pierwsze wypróbować. Mydełka są naturalne i podobno nie powodują alergii. Już nie mogę się doczekać kąpieli jedno z nich pachnie obłędnie niosąc je do domu moja torebka przesiąkła pięknym zapachem.



Naturalnie oliwkowe mleczko do ciała skóra sucha i normalna z ziaji. Nie pierwszy raz go już miałam i z wielkim sentymentem do niego, co jakiś czas wracam zwłaszcza zimą. Recenzja o nim wkrótce tez sie pojawi.


1 komentarz:

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.