czwartek, 8 listopada 2012

Pielęgnacja włosów zniszczonych zabiegami fryzjerskimi



Witam Was cieplutko :)


Przez ciągłe maltretowanie włosów suszarką i prostownicą postanowiłam zadbać o ich odbudowę. Przetestować produkty z niższej półki trzech firm Ziaja, Joanna i Green Pharmacy. 


 ziaja




Odżywka intensywnie odbudowa do włosów zniszczonych kupiłam ją za grosze słabo nawilża, ale jest rewelacyjna dla moich niesfornych gęstych i bardzo puszystych włosów, ponieważ tylko ona umie je ujarzmić i wygładzić. Ma przyjemny kokosowy zapach, który czuje się go przez cały dzien. Po miesiącu regularnego stosowania moje włosy są w dobrej formie. Odzywka jest bez spłukiwania ale by zbyt nie obciązała włosów trzymam je od 3-5 minut i spłukuje. Jest bardzo wydajna, ale jak się skończy na pewno ja znów kupie.  Jest idealny do mycia pedzli do makijażu. Jak najbardziej polecam. 
200 ml cena 4.50 zł


joanna


Odżywka w sprayu z jedwabiem, trochę jestem rozczarowana miałam nadzieje ze jedwab zwarty w odzywce sprawi ze będą miękkie i gładkie w dotyku a wcale tak nie jest. Również nie ułatwia rozczesywania. Stosuje go czasami jako szybki odświeżacz fryzury, mało wydajny. Zużyje go do końca, ale raczej już go więcej nie kupie.
150 ml cena 8 zł


Green Pharmacy

                                                         


Balsam do włosów przeciw wypadaniu z olejkiem łopianowym moim zdaniem nie ma on nic wspólnego ze swym opisem. Tyle, co mi się w nim podoba to lekki ziołowy zapach, włosy są nawilżone błyszczące i ułatwia rozczesywanie. Nie trzeba go brać dużo, wiec jest bardzo wydajny.
300 ml cena ok 10 zł


Podsumowując kosmetyki nie działają cudów, ale za ich niską cenę warto po nich czasami sięgnąć dla odmiany.


6 komentarzy:

  1. Mam maskę firmy Ziaja z ceramidami i jest bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad Ziaja, ale teraz zdecydowanie powinnam postawić na coś do skrętu włosów. Ostatnio stawiam na naturalność choć prostownica kusi cholernie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten jedwab, a z Ziaji polecam odżywkę do włosów przetłuszczających się :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.