piątek, 2 listopada 2012

Podkład i puder PAESE

                           

Witam Was :)

Moja cera jest mieszana i tłusta staram się kupować kosmetyki beztłuszczowe zwłaszcza podkłady.

Specjalistyczny podkład pielęgnacyjny matujący z PAESE odcień 501 ciepły beż 






Zapewnienia producenta:

Wyjątkowy bezwodny podkład z przyjemnym efektem pudrowym dedykowany osobom o skórze tłustej i mieszanej. Dobrze kryje powoduje ze skóra jest aksamitna w dotyku i nie wymaga użycia pudru. Zapewnia skórze balans matujący strefę T a nawilżając pozostałe jej partie.

Zawarte w nim
witamina E i kwas hialuronowy wpływający na odpowiedni poziom jej nawilżenia.
Tlenek tytanu naturalny minerał zapewniający skuteczną ochronę przed promieniowaniem UVA i UB.

Moja opinia:

Na mojej twarzy ten podkład zagościł tylko dwa razy i już go więcej nie użyje. Podkład nadawałby się do cery suchej niż tłustej. Konsystencja suchego musu tworzy maskę na twarzy. Znalazłam odcień idealnie pasujący do mojej cery, ale podkład nic nie matuje, nie kryje i bardzo szybko się ściera z twarzy.
Nie polecam.

30 ml cena ok. 35 zł


Puder sypki 01 Transparentny.






Moja opinia:

Kupiłam go w ciemno, bo akurat nie mogłam dostać w sklepie swojego.
Jest idealny odcień dopasowujący się do podkładu, dzięki któremu makijaż wygląda naturalnie, matuje i przyjemnie pachnie.
Polecam.


25 g cena ok. 20 zł
                                                       


                   Miałyście już styczność z tą firma?

2 komentarze:

  1. Sypki miałam i mam też róż z Paese, chciałam też zakupić podkład, ale skoro u Ciebie się nie sprawdził to chyba zrezygnuję. Ja też mam cerę tłustą :( i wiecznie fochniętą :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.