piątek, 16 listopada 2012

Płyn do kąpieli Luksja creme – nie polecam


Hej dziewczyny 

Dzisiaj króciutka recenzja.
Wczoraj nabyłam płyn do kapieli z Luksji creme. Kupiłam go z ciekawości bo z luksji miałam tylko mydełka. Myślałam ze minie troche czasu zanim podzielę się opinią o nim, ale po wczorajszej kapieli nie ma na co czekać.






Bardzo się rozczarowałam już za pierwszym użyciem. Miałam nadzieje ze zrelaksuje się w puszystej pianie jak sam zapewnia producent. Piana owszem była zapach lekki i przyjemny aż do momentu wyjscia z wanny.
Po wytarciu moja skóra była strasznie wysuszona mimo ze w składzie jest oliwa z oliwek jeszcze nigdy nie miałam takiego uczucia. Ciało nic nie było nawilżone musiałam wklepać mnóstwo balsamu nawilżającego. I co najgorsze dostałam uczulenia. Drugi raz już go nie użyję.

1000 ml cena 7 zł

                                                           Miałyście już go? 


2 komentarze:

  1. Nie miałam, ale nie polecam różanego :) O zgrozo !!! Wlałam chyba pół butelki, a piany wcale :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.