czwartek, 8 listopada 2012

Wyróżnienie Liebster Blog


Szalenie się cieszę z wyróżnienia, które dostałam od http://sekrety-naszego-piekna.blogspot.com/  za co bardzo dziękuję.


Wyróżnienie, Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za
"dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.


1.Białe czy czarne?
Czarne
2.Kawa czy herbata?
Kawa
3.M jak miłość czy Na wspólnej?:D
M jak miłość
4.Jasno czy ciemno?
Ciemno
5.Zima czy lato?.
Lato 
6.Lampka czy świeca?
Lampka
7.Boże Narodzenie czy Wielkanoc?
Boże Narodzenie
8.Wanna czy prysznic?
Wanna
9.Jezioro czy morze?
Morze
10.Telefon czy komputer?
Telefon
11.Buty czy torebki?
Torebki


Wyróżniam:

Moje pytania dla Was

1.      Bez jakiego kosmetyku nie umiałabyś się obejść?
2.      Kim chciałaś zostać, gdy byłaś dzieckiem?
3.      Swoje ulubione miejsce gdzie lubisz spędzać czas?
4.      Szalona rzecz, jaką zrobiłaś w życiu?
5.      Kawa czy herbata?
6.      Ulubiony deser?
7.      Twój sposób na chandrę?
8.      Największa wpadka w twoim życiu?
9.      Ulubiony kolor paznokci?
10.  Ulubiona piosenka?
11.  Kosmetyki marzeń?







4 komentarze:

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.