czwartek, 13 grudnia 2012

Leśny kwiatowy zapach w zimie


Witajcie moje Drogie

Pisałam Wam już o moim zapachu od DKNY tutaj Dziś odsłona kolejnego równie cudownego zapachu od YvesSaintLaurent elle już powoli mi się kończy, ale zamierzam zakupić nowy.
Ten zapach używam najczęściej w chłodne dni najlepiej zimą, bo w lecie jest trochę za duszny.
Utrzymuje się na skórze jak najdłużej a na ubraniu pozostaje aż do prania. 



Zapach:
Łączy w sobie leśne i kwiatowe nuty. Peonia – Różowa jagoda – Paczula

Flakon:
Jest symboliczny dzięki charakterystycznemu logo YSL. Kolorowi fuksji.


30 ml cena ok. 213 zł



3 komentarze:

  1. Butelka śliczna ale cena porażająca;)Klik jestem U Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś bardzo podobały mi się perfumy YSL, ale znudziły mi się szybko, teraz mam ukochane Aqcua di gioia (po 100ml nadal mi się podobają!)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Ale niestety dość drogie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.