piątek, 7 grudnia 2012

Oczyszczanie z Under twenty


Mimo ze under twenty Anty Acne polecany jest dla nastolatków chętnie po nich sięgam.
                                                               
Żel myjący + peeling złuszczający + maska regulująca


3 w 1
1. żel myjący dla głębokiego oczyszczenia
2. peeling złuszczający dla skutecznego odblokowania porów, złuszczenia martwego naskórka
3. Maseczka długotrwałe matowanie regulacja przetłuszczania skóry.

Jako żel myjący i peeling stosuje go dwa razy w tygodniu. Jest dobry w dokładnym oczyszczeniu, zwłaszcza bardzo dokładnie usuwa resztki z makijażu. Złuszcza, przez co cera jest bardzo gładka. Czy zapobiega wyskakiwaniu pryszczy, krostek czy trądziku to nie wiem, bo nie mam z tym problemów.
Na pewno nie odblokowuje porów. Wystarczy małą ilość preparatu nanieść na wilgną twarz, przez co jest bardzo wydajny. Idealnie się pieni. Zapach przyjemny.
Jako maseczkę użyłam dwa razy i zadanych rezultatów matujących nie zauważyłam tylko zużywa się go bez potrzeby, bo trzeba go nałożyć grubo na całej twarzy.
150 ml cena 15 zł

 Kremowy żel do mycia twarzy 



Mimo ze nie mam trądziku uwielbiam go używać. Ma bardzo ładny zapach czuć ogórek i migdał. Moja nastoletnia bratanica tez go używa i bardzo go sobie chwali. Bardzo dokładnie myje. Skóra jest czysta i odświeżona.
 150 ml cena 12 zł

2 komentarze:

  1. lubię kosmetyki Under 20 :) szczególnie żele do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubią tę firmę, ale tego żelu nie próbowałam . :) Aktualnie mam tonik z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.