piątek, 21 grudnia 2012

Żel myjący do cery tłustej z SVR


Cześć kochane

Żel z SVR  Lysalpha jest idealny do cery trądzikowej i tłustej.



Informacja od producenta: 
Żel oczyszczający do codziennej pielęgnacji skóry tłustej i mieszanej. Oczyszcza odblokowuje pory, skutecznie eliminuje nadmiar sebum oraz usuwa zanieczyszczenia. Delikatnie perfumowany, pozbawiony mydła preparat pozostawia skore czystą i zadbaną. 
Stosować na wilgotna skórę delikatnie masując. Zmyć. Nie powoduje powstawania zaskórników.

Plusy, jakie zauważyłam:
- bardzo dobrze i skutecznie myje twarz, skóra jest odtłuszczona
- matuje, nie wysusza cery 
- po dłuższym stosowaniu można zauważyć mniejsze wydzielanie sebum
- zwęża pory
- mimo swej wysokiej ceny jest bardzo wydajny wystarczy mała ilość by dokładnie oczyścić twarz.

Minusy:
- opakowanie ( najlepiej jakby miał pompkę ułatwiłoby to aplikacje )

200 ml cena 50 zł

4 komentarze:

  1. Fajnie że matuje i jest wydajny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak znajdę to pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam takiego.:) Mam chyba próbkę jakiegoś kosmetyku z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego żelu, ale wole jak kosmetyki nie mają pompek :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.