czwartek, 17 stycznia 2013

Holograficzny lakier do paznokci

Hejka

Moje pazurki powoli rosną wiec chce Wam pokazać jak wygląda lakier do paznokci Pupa, Holographic Nail Polish nr 083




Kupiłam go w zeszłym roku w lecie i gościł często na moich długich paznokciach, które uzupełniałam żelem UV. Później dałam odpocząć im od żelu i zapuściłam naturalnie. 
Została resztka lakieru w sam raz na moje krótkie paznokcie specjalnie by Wam pokazać jak się prezentuje.

Plusy:
- zgrabny pędzelek ułatwiający łatwą i szybką aplikację
- piękne kolory zawarte w nim mieniące się drobinki
- lakier jest gesty nie wylewa się na skórki

Minusy:
- niestety cieszenie się pięknym kolorem jest zbyt krótkie poprzez szybkie ścieranie się na końcówkach
- cena zbyt wysoka jak na trwałość tego lakieru


5ml cena ok. 24 zł




17 komentarzy:

  1. Cena spora, ale na paznokciach prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda, zdecydowanie dużo ładniejszy niż lakiery z serii JJ od Golder Rose

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny lakier ale zdecydowanie za drogi.

    OdpowiedzUsuń
  5. ahhh, gdyby nie cena;(
    Ale kolor rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przepięknie, szkoda że ta cena powala.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam holografy... Szczególnie w odcienaich fioletu, choć ten jest równie śliczny ;) No tylko ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolorek:)
    Mam też holograficzny z Goscha i również szybko się ściera :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że trwałość kiepska, bo kolor faktycznie świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda, tylko szkoda że taki nietrwały i w sumie dość drogi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolorek! Muszę sobie taki kupić, bo efekt jest bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.