czwartek, 3 stycznia 2013

Krem OEPAROL


Witam Was kochani w 2013 roku. Dziś króciutki post, a za parę dni pojawi się pierwsze rozdanie, na które serdecznie zachęcam do wzięcia udziału.

Kremik OEPAROL kondycjonująco – nawilżający z olejem nasion wiesiołka stosuje go już od dwóch miesięcy i jest rewelacyjny.



Plusy:
- ładne okrągłe opakowanie
- zapach bardzo przyjemny
- wygładza i ujędrnia skóre
- skóra wypoczęta, delikatna, świeża i elastyczna
- nawilża i odżywia

Minusy:
- długo się wchłania
- nakładam go na noc, bo jest dość tłusty.

50 ml cena 15 zł

                                                            Mieliście już go? 







13 komentarzy:

  1. Świetne opakowanie!;)
    Ja jeszcze nie używam ujędrniających.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne opakowanie! Usun weryfikacje obrazkowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. opakowanie bardzo zachęca do wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne opakowanie taka kuleczka,jeszcze się z tym kremem nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja własnie szukam czegos nawilżającego do twarzy, bo zima to cos okropnego. Moja cera jest bardzo wysuszona :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny.
    Z tym kremem się nie spotkałam, bardzo podoba mi się opakowanie, wygląda jak kula do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne opakowanie :) Niestety na mojej skórze raczej by się nie sprawdził :)
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze takiego, w ogóle o nim nie słyszałam. Wydaje się fajny.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mialam balsam do ust tej firmy i powiem, ze szalu na mnie nie zrobil... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście nie stosowałam ale słyszałam wiele pozytywnych opinii, daj znać jak sie będzie sprawował.
    Pozdrawiam A. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, kemy z olejem wiesiołkowym są naprawdę dobre i tanie! Ja używam wiesiołkowego kremiku polskiej marki Farmix i również jestem zachwycona :) A z tłustością i dość długim wchłanianiem i w przypadku Farmixa to prawda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go, ale ponoć pomadki są fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.