niedziela, 27 stycznia 2013

Mój udany zakup na allegro

Witam


Muszę się pochwalić udanym zakupem bolerka firmy TOP SABATINA.
Bolerko kupiłam na Allegro za 25 zł. i jestem bardzo zadowolona, będzie pasowało do większości moich sukienek.
Na aukcjach zauważyłam, że sprzedający Krzysztof_198601 sprzedaje również bardzo ciekawe sukienki, w bardzo niskich cenach.
Po paru e-mailach okazało się, że Firma TOP SABATINA robi wyprzedaże końcówek serii i stąd takie niskie ceny.





Ja na pewno będę obserwować aukcje sprzedającego Krzysztof_198601, i wyłowię jakąś fajną sukienkę w moim rozmiarze.

Podaję link do jego aukcji, więc same możecie sobie wyszukać coś dla siebie.

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=4074930






8 komentarzy:

  1. Super okazja, ale ja nie używam bolerek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trafiony zakup :) gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie bolerko w mojej szafie to podstawa do sukienek bez ramiączek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne i super że zakup się udał:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. udany i uniwersalny zakup :))

    przy okazji zapraszam do mnie na rozdanie! :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.