poniedziałek, 14 stycznia 2013

Mydełka naturalne


Witajcie moje Drogie 


Dziś cos, pachnącego, czyli mydełka,które pokochałam. Chciałam cos naturalnego bez żadnych sztucznych substancji i barwników.

Zdjęcia mydełek robiłam jeszcze jak nie były użyte by pokazać Wam jak wyglądają.


Mydło Nesti Dante IL Frutetto 



Jest to włoska firma, która tworzy linię mydełek

Figa i migdał - nawilża i wygładza
Brzoskwinia i melon - odświeża i tonizuje
Cytryna i bergamotka - dodaje energii
Winogrona i jagody - odżywia i rozświetla
Oliwki i mandarynka – nawilża i odżywia
Granat i czarna porzeczka - odżywia i tonizuje

Mydełko kupiłam w drogerii, ale można go też kupić w mydlarniach. Czuje ze moja skóra jest odświeżona i bardzo delikatna. Zapach jest owocowy, który pozostaje na skórze. (Aż szkoda nakładać balsamu). Mydełko warte jest swej ceny, bo jest bardzo wydajne. Cena jest wysoka, ale naprawdę wystarcza na długo.

250 g cena 20 zł


Drugie to mydło natłuszczające z Oillau


 Dużo czytałam pozytywnych opinii na jego temat i skusiło mnie żeby go kupić czy rzeczywiście jest takie cudowne. Przeważnie opinie były ze jest idealny do mycia twarzy i jest rewelacyjny. Buzia gładka i miękka jak u niemowlaka chroniąc delikatną strukturę skóry. Myje nim całe ciało, które jest suche i podrażnione. Dzięki nim idealnie nawilża i natłuszcza. Skóra jest piękna i promienna. Szkoda tylko ze jest mało wydajne.

100 g cena 8 zł


                                        A Wy lubicie naturalne mydełka?



7 komentarzy:

  1. Te pierwsze mydełko bardzo mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam tych mydełek, ale uwielbiam takie małe gadżeciki ;) Pierwsze trochę dla mnie za drogie, ale na drugi może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jest jakby zadziałały na mojej skórze. W szczególności te drugie chciałabym spróbować skoro nawilża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale nawilża skóra po nim jest delikatna. Naprawde polecam:)

      Usuń
  4. Przydałoby się trochę nawilżenia na mojej skórze,ostatnim mydełkiem jakie miałam było Aleppo z czerwoną glinką do cery problematycznej i byłam z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm... Jakoś nigdy nie kupowałam takich mydełek, wydają się ciekawe.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię naturalne mydełka :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.