poniedziałek, 25 lutego 2013

Aromaterapeutyczny olejek do kąpieli


Witajcie kochani

Nie jedna z Was na pewno tak jak ja dzisiaj wróciła po ciężkim dniu do domu i marzy o chwili relaksu. Proponuje Wam aromaterapeutyczną kąpiel z olejkiem z Bielendy. Nie tylko działa rozgrzewająco, ale również relaksująco.

Pomarańcza +cynamon



Od producenta:


Zawiera aromaterapeutyczny olejek pomarańczowy, który poprawia nastrój i rozjaśnia myśli oraz korzenny aromat cynamonu o działaniu silnie rozgrzewającym. Kąpiel polecana jest w stanach ogólnego znużenia, obniżonej aktywności i apatii. Słodki aromat pomarańczy działa energetyzująco i mobilizująco, natomiast cynamon pobudza zmysły i rozgrzewa. Olejek został wzbogacony o ekstrakt z igliwia sosny znany z właściwości orzeźwiających i antyseptycznych.

                                                                 
Plusy:

- Rozgrzewa, odpręża, odświeża i relaksuje
- Zmiękcza i nawilża, dzięki czemu nie jest już konieczny balsam po kąpieli
- Idealny dla alergicznej i suchej skóry
- Zapach intensywny i przyjemny, który pozostaje na skórze
- Oczyszcza nie potrzebując już mydła


Minusy:

Jedynym malutkim minusem jest dla mnie trochę za wysoka cena. W końcu trzeba wlać za każdym razem 4-5 nakrętek, z czego zaraz go nie ma. 

                                               Idealny na czas jesienno-zimowy

300 ml cena 16 zł 



8 komentarzy:

  1. ależ ja kocham kapiele, pewnie kiedyś wyląduje w mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapach na pewno jest piękny ;)
    również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. może jeszcze zdążę go kupić dopóki pogoda za oknem nas nie rozpieszcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewielbiam tą serie;) mój faworyt to ten erotyczny yang;) ostatnio w drogerii były u mnie na mega promocji;) 9,99zł!!! Oczywiście musiałam się skusić;) Świetnie rozgrzewa, nawilża, pieni sie nieziemsko, polecam do gorącej kąpieli;) dla mnie nie ma nic lepszego do kąpieli;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno skuszę się na pozostałą serię tych olejków.

      Usuń
  5. Ciekawy, nie miałam. :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.