środa, 20 lutego 2013

Kuracja do rak od Lirene


Cześć

Zimą moje dłonie potrzebują szczególnej troski i pielęgnacji. Rzadko używałam typowych kremów do rąk, które zawsze mnie zawodziły bardziej zastepowałam je balsamami, które stosowałam do ciała, ale to też nic nie pomagało. Pani w drogerii zaproponowała mi kremy z Lirene wybrałam regenerujący do skóry, szorstkiej, typowy dla mojej skóry.
 



Moja opinia: 
Krem ma przyjemną i ładnie pachną konsystencję.
Doskonale nawilża i odżywia na długi czas. Dłonie wyglądają na rozświetlone,gładkie i miękkie w dotyku. Przyspiesza gojenie pękającym dłoniom. Chroni skórę przed mrozem oraz od suchego ogrzewanego powietrza. Rezultaty widoczne już od pierwszego użycia. Używam go codziennie i nie mam zamiaru przestać.
Polecam osobą, które mają szorstkie i pękające dłonie.



100 ml Cena 8 zł






6 komentarzy:

  1. nie lubie kremów do rąk :/ nie cierpię gdy się lepią :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jakoś rzadko używam kremów do rąk, ale przydałby mi się taki mocny nawilżacz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cena zacheca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o nim wiele dobrego, jednak ja w tą zimę postawiłam na Neutrogenę :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.