środa, 13 lutego 2013

Makijaż + Polecam Blog


Cześć dziewczyny

W sobotę z moim mężusiem spędziliśmy bardzo miły wieczór ostatkowy u naszych przyjaciół. Było kupę śmiechu i pełno zabawy. Oczywiście nie obyło się bez spraw kosmetycznych. Razem z Beatka chodziłyśmy na kurs kosmetyczny, w tym samym czasie zostałyśmy blogerkami i wspieramy się nawzajem.
W pełni oddałam się w ręce Beatki, która zrobiła mi metamorfozę ( dobrze ze jeszcze przed %)

Oto makijaż, jaki mi zrobiła Beatka







 

 Jak Wam się podoba? Zapraszam, na jej blog, znajdziecie tam nie tylko makijaże i pazurki, ale przede wszystkim stylizacje ubiorów.  






11 komentarzy:

  1. Dziękuję Kasieńko za reklamę:) Musimy zdecydowanie częściej urządzać takie spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż bardzo bardzo fajny ( jedyne co to może trochę rozjaśniłabym miejsca pod oczami - korektorem np ).
    Ale ogólnie jest super. Bardzo fajne połączenie fioletu z brązem - nie próbowałam nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny i ładniutki masz kolorek włosków :)



    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny makijaż- lubię takie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż, idealnie pasuje do Twojego typu urody. Niech pani Beatka maluje Cię częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej jaki śliczny makijaż ! Bardzo Ci pasuję , ta twoja Pani Beatka jest mistrzynią xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż, pasuje Ci. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://aleksandra-uroda.blogspot.com/ Zapraszam:) Jeśli zainteresuje Cię blog możesz dodać się do obserwatorów. Im więcej osób tym większa motywacja do pracy:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.