sobota, 16 lutego 2013

Maseczki Acne Killer!


Hej :)

Dzięki współpracy firmy LuxStyle miałam przyjemność testować te oto maseczki.
Moja cera jest tłusta, na której jest pełno zaskórników i wągrów.W okolicy nosa i brody mam widoczne rozszerzone pory. I szczerze mówiąc nie wierzyłam ze maseczka może sobie z tym, dać rady.


Od producenta:

Acne Killer to rewolucyjna maseczka, która usuwa wypryski, zaskórniki, zanieczyszczenia skóry i powsztrzymuje nadmierne wydzialanie łoju w zaledwie kilka minut.

Acne Killer dosłownie wysysa trądzik, zaskórniki oraz nadmiar łoju i bakterie, które powodują stany zapalne skóry. Acne Killer nie działa powierzchownie – przeciwnie, eliminuje on trądzik w tych warstwach skóry, w których on powstaje.

Acne Killer usuwa brzydkie zaczerwienienia i blizny powodowane przez trądzik, dzięki czemu twój wygląd polepsza się od razu!

Acne Killer eliminuje również martwy naskórek z twojej twarzy. Po jego zastosowaniu twoja skóra staje się tak świeża jak nigdy dotąd.

Zapomnij o powrocie trądziku – Acne Killer działa zapobiegawczo, ponieważ zabija bakterie, które są odpowiedzialne za powstawanie trądziku. Acne Killer nie tylko oczyszcza skóre z trądziku, ale zapobiega również jego nawrotowi.

Moja opinia:

Zapewnienia producenta są 100% prawdą. Ta maseczka naprawde działa cuda, jej efekty są już widoczne po pierwszym użyciu. Po nałożeniu jej na twarz czułam lekkie chłodzenie i przyjemny lekko perfumowany zapach. Po upływie 30 minut wzięłam się za ściąganie maseczki, która była zbyt bolesna, ale cóz żeby być piękną trzeba się trochę namęczyć. Zdecydowanie było warto. Nie mogłam się nadziwic moją gładziutką (przy okazji depiluje włoski) i idealnie oczyszczoną buzią bez świecenia. Większość moich wągrów i zaskórników znikło już po pierwszym zastosowaniu nawet z miejsc niedostępnych takich jak płatki nosa. Nawet mój mąż był zdziwiony sam skusił się na ta maseczkę. Jestem pod wrażeniem nie wiedziałam ze maseczka aż tak idealnie potrafi oczyścić twarz. Polecam.


Pakiet 5 sztuk (10 ml) cena promocyjna 40 zł zamiast 80 zł

Więcej informacji znajdziecie na stronie


10 komentarzy:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie:) Takie maski trzeba stosować niezwykle systematycznie, żeby utrzymać efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytam same pozytywne opinie o tej masce... i właśnie złożyłam zamówienie! Zobaczymy, co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm..Już o niej słyszałam.:D
    Być może skorzystam.

    mysterka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mnie na recenzje tej maseczki :D ja ją troche bardziej obsmarowałam niż Ty :) ale faktycznie - działa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pasuje Ci ;) hehee ;)))
    bardzo mnie kusi ta maseczka, ale cena zniechęca..

    OdpowiedzUsuń
  6. Do twarzy Ci. ;)
    heheh. ;) Gdyby nie ta cena było by pięknie. ;) Może się skusze? Zobaczymy . ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mnie na te maseczki napaliłaś... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm... brzmi zachęcająco. Też mam masę zaskórników i wągrów. Jedynie wygląda średnio ;)

    dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jej, ale brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.