czwartek, 21 lutego 2013

Paczuszka od Bandi

Witajcie


Dziś, gdy wróciłam do domu czekała na mnie niespodzianka od firmy Bandi. Trzy dni temu wymieniłam parę e-maili z Panią Anną, która dała mi możliwość wybrania sobie dowolnego kosmetyku. 

Mój wybór padł na Peeling Ryżowy do Ciała.


W środku znajdowały się również ulotki i mnóstwo próbek 


Mam dla Was kod rabatowy z hasłem: szminko-mania dzięki niemu każdy, kto z niego skorzysta otrzyma 10% rabatu na zakupy http://www.bandi.pl/sklep

 Recenzja pojawi się za kilka dni.




13 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bandi jest jedną z moich ulubionych firm kosmetycznych :) jeszcze nigdy ich produkty mnie nie zawiodły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też właśnie dziś dostałam od nich paczkę :) ale wybrałam krem nawilżający - szukam bardzo mocnego nawilżenia i dzięki temu będę mogła ocenić ten krem :)) poza tym na zlocie w Opolu, na którym byłam, dostałam bronzer rozświetlający. nie używałam jeszcze, bo nie było okazji, ale w maju idę na wesele, to się przyda :D

    dodaję do obserwacji :) i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na recenzje kremiku.

      Usuń
  4. Gratuluję życzę miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) życzę miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak się sprawdzić. Gratuluje współpracy :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie http://marharitta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie, że możesz testować ten produkt:) i że sama mogłaś go wybrać :) chętnie wpadnę na stronę, bo jeszcze o tej firmie nie słyszałam :)
    gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałam setną obserwatorką! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe jak spodoba Ci się peeling ;)
    Pozdrawiam i zapraszam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm... peeling ma fajne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.