poniedziałek, 11 marca 2013

Dzień kobiet – Magiczny wieczór kobiet


Kochane jak spędziłyście dzień kobiet? Ja spędziłam w gronie samych kobiet m.in. z moją mamą i koleżankami gdzie wybrałyśmy się na Magiczny wieczór dedykowany tylko dla kobiet, który organizowała pewna restauracja u mnie w mieście. Restauracja wraz z partnerami zorganizowała dla Nas wiele atrakcji urodowych.

Takich jak:

Bezpłatne konsultacje kosmetologiczne połączone z analizą skóry twarzy – przeprowadzane przez nowoczesną firmę Bielenda.
                                           
Prezentacja eleganckiej odzieży z -10% bonem rabatowym. W oko wpadła mi piękna biała kurteczka oraz torebka. Bon na pewno się nie zmarnuje.
                               

Prezentacja najnowszej kolekcji biżuterii (od tych błyskotek nie mogłam oderwać oczu).
                                 

Niejedna Pani oddała się w ręce pana fryzjera, który czarował piękne fryzurki 
                                 
Panie z Salonu urody metamorfoza malowały paznokcie i doradzały na temat stylizacji paznokci i pielęgnacji dłoni. Odbyło się losowanie bonów rabatowych na zabiegi kosmetyczne.
                               

Pani masażystka robiła relaksujący masaż wręczając rabat na pierwszy wybrany zabieg -50% 
                                               
Ponadto można było zrobić sobie hennę, depilacje brwi oraz makijaż

Każda z Pań dostała drobny upominek. Jeden dla mnie drugi dla mojej mamy nie różniących się za bardzo.
                                       
LIRENE- peeling do ciała                                  
SORAYA- płyn micelarny
VIRTUAL- lakier do paznokci
AA- maseczka głęboko odżywiająca
PIERRE RENE- cień do powiek


Tu z Beatką (po lewej) gdzie nie mogłyśmy odmówić sobie wspólnego zdjęcia. Zaglądnijcie na jej blog
This Is a Stylisk World zobaczycie jej relacje ze spotkania gdzie Pani kosmetyczka  zrobiła jej piękny makijaż.
                                    

Spędziłyśmy bardzo mile czas, mam nadzieje ze za rok również Restauracja zorganizuje podobne spotkanie.







3 komentarze:

  1. Musiało być bardzo fajnie :)
    Takie spotkania pozostawiają po sobie dużo przyjemnych wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzień kobiet spedziłam niestety w domu . Takie wyjście to bardzo fajna opcja na specjalną okazje ;p Zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ale tu u Ciebie długo nie byłam :)
    Ja niestety też w domku siedziałam. Nominowałam Cię do Tagu. Jeśli masz ochotę to zajrzyj :) http://cosmetic-addiction.blogspot.com/2013/03/tag-libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.