poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Enchanteur talki do ciała - miniprodukty


Już jakiś czas temu dostałam do przetestowania trzy, mini próbki perfumowanych talków do ciała od firmy Enchanteur.

Mają pełnowymiarowe produkty, które wyglądem przyciągają wzrok.

Zdjecie

Od producenta:
Enchanteur to Perfumowane, wyjątkowe, niepowtarzalne i najwyższej jakości produkty do pielęgnacji skóry kobiecego ciała. Produkty marki Enchanteur urzekają i oczarowują zmysły. Produkty zawierają m.in. afrodyczny wyciąg z hormonu piżmowca, aby każda kobieta uwodziła zapachem.

Trzy próbki: Alluring , Romantic, Enticing Magic



Alluring - Słodki, owocowo-kwiatowy zapach. Główne nuty zapachowe to piżmo i wanilia. Z tym zapachem poczujesz się słodką i jednocześnie silną kobietą.

Romantic - Słodkie, kwiatowo-owocowe nuty zapachowe. Jeśli jesteś słodką, uroczą, radosną i pewną siebie dziewczyną czy kobietą nie oprzesz się zapachowi Romantic.

Enticing Magic - Świeży cytrusowy i owocowo-kwiatowy zapach. 
Główne nuty zapachowe to róża, jaśmin, tuberoza, drzewo sandałowe i afrodyczne piżmo.



Moja opinia:

Każdego dnia testowałam jeden zapach. Zawartość jednego mini pudełeczka starcza tylko na wybrane partie ciała. Firma posiada cztery rodzaje talków niestety ja dostałam tylko trzy wiec nie wiem jak pachnie ten ostatni. Talki bardzo mile mnie zaskoczył obawiałam się ze na mojej alergicznej skórze może pojawić się wysypka jak to po niektórych perfumowanych kosmetykach. Okazały się bardzo miłe i delikatne dla ciała. Przypadł mi do gustu zapach Enticing Magic, który moim zdaniem najładniej pachnie i najdłużej utrzymuje się na skórze. Pozostałe zaraz tracą zapach. No cóż nic więcej nie mogę, zrecenzować ponieważ są to mini produkty i nie mogę w pełni się o nich wypowiedzieć.


Marka Enchanteur udziela 50 % rabatu po wysłaniu maila z hasłem „szminko-mania” 
Każdy może tylko raz złożyć takie zamówienie.

Zapraszam Was na stronę internetową gdzie możecie, poznać więcej kosmetyków.
                                              http://www.enchanteur.pl/



Miałyście już produkt z tej firmy? Jeśli tak to może coś więcej o nich powiecie.





1 komentarz:

  1. Nie miałam niestety nic tej firmy. Wgl talków do ciała jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.