czwartek, 18 kwietnia 2013

Paczuszka od DentoFresh


Hejka

Pogoda coraz piękniejsza i na dodatek miłe zaskoczenie, gdy ujrzałam listonosza, bo dziś dotarła do mnie szybka przesyłka od firmy DentoFresh.

Nie spodziewałam się jej tak szybko. Dokładnie dwa dni temu nawiązałam współprace a już dziś dostałam płyn do płukania jamy ustnej o smaku gumy balonowej.

Nie mam w domu żadnego małego smyka, ale chętnie ja posmakuje tej przyjemności. 
Recenzja na pewno się pojawi.

Przypominam o zakładce „Sprzedaż” może znajdzie tam coś dla siebie.




6 komentarzy:

  1. Sama bym chętnie płukała jamę ustną czymś o zapachu gumy balonowej :D / w wolnej chwili zapraszam na mojego bloga na rozdanie wiosenne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za zaproszenie i na pewno skorzystam:)

      Usuń
  2. Guma balonowa? Dobre! swoja droga bardzo nie lubię zapachu i smaku miętowego bo ile można :D bokiem wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą ja tez już mam czasami dość smaku mięty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzisiaj również otrzymałam ten płyn:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O proszę ;p Nigdy nie słyszałam o płynie do płukania o smaku gumy balonowej to bardzo fajna alternatywa.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.