piątek, 5 kwietnia 2013

Peeling ryżowy do Ciała BANDI - recenzja


Cześć dziewczyny!

Nareszcie weekend. Dziś mam zamiar znów zrelaksować się z moim, ulubieńcem, czyli peelingiem ryżowym od Bandi.

Wypróbowałam go i powiem Wam ze jestem niesamowicie przez niego dopieszczona.

Peeling ryżowy do Ciała Body Care


                                                                 Od producenta:

Wygładzający peeling ryżowy nie tylko dobrze wygładza zmiękcza skórę, ale również odżywia i pobudza ukrwienie. Peeling bogaty jest w natłuszczające oleje dzięki, którym odżywia skórę, likwiduje szorstkość i nadmierne zrogowacenia. Dodatkową zaletą jest piękny relaksujący zapach.
Składniki aktywne: Oliwa z oliwek, Ryż, Pestki brzoskwini.





Moja opinia: 

Za każdym razem, gdy go używam czuje się jak bym była w Spa. Zaraziłam nim już moją mamę, która specjalnie kupiła sobie by mieć go tylko dla siebie. Zapakowany w luksusowe pudełeczko. Buteleczka wykonana z miękkiego plastiku posiada klips, dzięki, czemu szybkie i łatwe dojście do kosmetyku. Stosuje go dwa razy w tygodniu a najchętniej stosowałabym go codziennie. Kąpiel z nim to prawdziwa przyjemności i relaks. Peeling wygładza i zmiękcza skórę jak również odżywia i pobudza ukrwienie. Dzięki zawartością szlachetnych olei sprawia ze skóra jest doskonale odżywiona. Dodatek ryżu i pestek brzoskwini pozbawia ją szorstkości i nadmiernego rogowacenia. Po zmyciu peelingu skóra jest jedwabiście gładka i miękka. Dokładnie natłuszczona pozostawiając na skórze film więc już nie jest potrzebny balsam. Ma piękny relaksujący zapach, który pozostaje na skórze przez wiele godzin. Zakochałam się w nim. Przebija on wszystkie peelingi, jakie do tej pory wypróbowałam. Naprawdę warto i gorąco polecam.


Przypominam o 10% kodzie rabatowym na zakupy z hasłem „szminko-mania” Spieszcie się, bo można go wykorzystać tylko do 17.04.2013.

                                               http://www.bandi.pl/sklep

200 ml cena 48 zł

Życzę Wam miłego weekendu. Buzka 





6 komentarzy:

  1. też chętnie bym go zobaczyła, czy tak cudownie też działałby na moją skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się jego opakowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym go wypróbowała. ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ten peeling już na kilku blogach i muszę przyznać, że bardzo chciałabym go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.