poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Perfekcja, czyli perfekcyjne oczyszczanie cery tłustej i mieszanej.


Cześć dziewczyny

Chce z Wami podzielić się moją nowością, czyli maseczką z Dermiki, która idealnie działa na moją tłustą i mieszaną cerę. 

Odkąd ją odkryłam uzależniłam się od niej.



Moja opinia:

Jest idealną maseczką oczyszczającą. Saszetka może starczyć na dwie aplikacje choć ja zużywam ją za jednym razem w całości nakładając również na szyję. Po 10 minutach ładnie zastyga, po czym zwilżonymi opuszkami palców wykonuje delikatny masaż. 

Takie oto efekty zauważyłam:

- gęstą konsystencję, która nie spływa z twarzy
- delikatny cytrusowy zapach
- cera idealnie oczyszczona
- pozostawia matową cerę
- cera gładka i miła w dotyku
- poprawia koloryt skóry
- niedoskonałości takie jak przebarwienia mniej widoczne

Dla mnie jest rewelacyjna. Polecam

 cena 5.50

A może Wy znacie równie dobrą maseczkę do cery tłustej i mieszanej?




3 komentarze:

  1. Kupuję:)
    Widziałam ją w Naturze i zastanawiałam się nawet nad działaniem:)
    Dla mnie rewelacją jest maseczka Dermo Minerały z Biedronki i okropnie śmierdząca Dermika Hip Hop:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja polecam maseczkę drożdzową robioną w domu oraz maseczki z zieloną glinką

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.