piątek, 31 maja 2013

Błyszczyk Virtual City Chic Lip Gloss


Mój blog już istnieje przeszło pół roku a ja jeszcze go nie ochrzciłam żadnym szminkowym postem. Ze względu na jego nazwę „Szminko mania” Obiecuje sobie i Wam ze to się zmieni.

Póki, co zacznę dziś od błyszczyka, do którego już od dłuższego czasu jestem przywiązana.
Virtual city chic lip gloss



Tak, wygląda na ustach


Moja opinia o błyszczyku:

Błyszczyk kupiłam przypadkiem, gdy poszukiwałam innego, który nie był dostępny. Pani w drogerii dobrała mi, podobny odcień właśnie z Virtuala o wiele tańszy. Okazał się dla mnie niezastąpiony w dziennym makijażu. Dostępny jest w 6 pięknych kolorach.

- kremowa konsystencja, która nie klei się i nie spływa z ust
- nawilża pielęgnując usta
- nadaje intensywny połysk
- długo utrzymujący się na ustach
- niska cena

6 ml cena 12 zł

                             Dziewczyny a Wy, jakich delikatnych błyszczyków używacie?





4 komentarze:

  1. ładny :) ja mam teraz nowego ulubieńca z wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolor:) ja ostatnio przerzuciłam się na szminki:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny. Ja obecnie używam błyszczyków Glam Shine Fresh z L'Orea:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.