piątek, 17 maja 2013

Duet Perfecta Spa + tajemnicza przesyłka


Cześć kochani :)

Miesiąc temu wygrałam w konkursie Perfecta organizowany na Fb. Udało mi się zająć wyróżniające miejsce i zdobyć te oto kosmetyczne cudeńka.


Cukrowy peeling do ciała antycellulitowy pomarańcza + aromat wanilii




 Od producenta:

Cukrowy peeling do ciała waniliowa - pomarańczowy złuszczająca - antycellulitowy. Peeling poprawia mikrokrążenie w skórze, a apetyczny zapach pomarańczy z dodatkiem wanilii odświeża i działa odprężająco. Zawiera naturalne kryształki cukru, które usuwając martwe komórki naskórka idealnie wygładzają powierzchnię skóry i niwelują wszelkie niedoskonałości. Ponadto olejek z ziaren zielonej kawy regeneruje i poprawia elastyczność skóry, a masło pomarańczowe ujędrnia i przeciwdziała cellulitowi.

Moja opinia:
Ten peeling jest typowo dla mojej skóry skłonnej do podrażnień i zaczerwień, który nie robi skórze krzywdy. Peeling dokładnie oczyszcza i pozostawia skórę nawilżoną i gładką w dotyku. Ponadto posiada takie zalety jak:
 - wygodne opakowanie
 - skutecznie usuwa martwy naskórek
- gruboziarnisty nie podrażnia skóry
- lekko natłuszcza skórę dzięki czemu użycie balsamu nie jest konieczne
- wygładza, nawilża i dodaje miękkości skórze
- piękny orzeźwiający zapach pozostający na skórze 
 Wady:

 - zawarte w nim drobinki ciężko spłukać

225 m cena ok. 15 zł

Masło do ciała pomarańcza + aromat wanilii


Od producenta:
 Puszyste masło do ciała o właściwościach antycellulitowych i zmiękczających. Olejek z ziaren zielonej kawy opóźnia procesy starzenia, wygładza i regeneruje skórę. Masło pomarańczowe działa antycellulitowo i ujędrnia. Kompleks witamin E - C - F nawilża i przeciwdziała wiotczeniu skóry. Apetyczny zapach pomarańczy z dodatkiem wanilii orzeźwia i pobudza do działania.

Moja opinia:
 Coraz bardziej przekonuje się do masełek do ciała wcześniej nie przepadałam za nimi. A teraz wolę je bardziej od balsamów. To masełko jest wyjątkowo moim jednym z ulubionych. Jego konsystencja jest lekka i przyjemna. Nawilża i regeneruje moją bardzo suchą skórę, na której pozostawia cieniutką warstwę, dzięki, czemu zapobiega wysuszaniu. Najbardziej, co uwielbiam w nim to obłędny zapach, który utrzymuje się na skórze bardzo długo. 
Zalety:
 -wygodne opakowanie w aplikacji produktu
-konsystencja jest lekka i puszysta jak śmietanka
- pozostawia lekką tłustawą warstwę - dla mnie to wielki plus, bo mam bardzo suchą skórę
- zapach długo utrzymuje się na skórze
- łagodzi podrażnienia zwłaszcza po depilacji
- skóra mięciutka w dotyku 

Wady:
- jak dla mnie brak

225 ml cena ok. 15 zł

Dziś przyszła do mnie tajemnicza przesyłka. Na początku myślałam ze to kolejna współpraca. Jednak po otwarciu okazało się ze wygrałam w konkursie, który jakiś czas temu brałam udział na wizaz.pl pt. Zostań Kobietą Manila Bond!

Woda toaletowa 50 ml + dezodorant 150 ml


Manila Bond Glow - połączenie orientalnych ekstraktów z intensywną nutą kwiatową. Przygotowany dla eleganckich i niezależnych kobiet, obok których nie sposób przejść obojętnie.

Kochani przypominam wam o zakładce „Sprzedaż” znajdziecie tam sukienki  może akurat jakaś wpadnie Wam w oko  :) 



                                                      

13 komentarzy:

  1. Dax Cosmetics chciałabym mieć to pomarańczowe masełko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo świetne cudeńka z Perfecty, sama chciałabym je spróbować :) No i gratuluję wygranej w konkursie, pochwal się jak pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten peeling musi być super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej.
    Też przekonuję się do maseł :)
    pasjekaroliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję ;p Powiem Ci że jestem w szoku tak dużą ilością współpracy które nawziązujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dzisiejszy post to tylko konkursy :)

      Usuń
  6. Jeszcze nie miałam żadnego ani peelingu ani masła z Perfecty

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki z PERFECTY,mają obłędne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam na liście blogerek, że jesteś:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko ty :) chyba wszystkie się cieszymy:)

      Usuń
  9. Gratuluję wygranych ;) Świetny blog ;) Obserwuję :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Też udało mi się wygrać z Perfecty te kosmetyki. :)
    Pozdrawiam i obserwuję podkarpacką blogerkę. Często bywam w Rze. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.