środa, 1 maja 2013

Inglot – Lakier opalizujący


Hej :)

Dziś recenzja mojego ulubionego brokatowego cudeńka. 


Inglot Lakier do paznokci opalizujący srebrny brokatowy nr 201

Pięknie prezentuje się sam 


Ale tez idealnie komponuje się z innymi kolorkami dodając im blasku. Zwłaszcza uwielbiam go z czernią.

Moja opinia:

Kupiłam go dokładnie 2 lata temu i jestem zdziwiona ze minęło tyle czasu a lakier nadal jest w idealnym stanie. Mimo ze był odkręcony i używany wiele razy.

Plusy:
- pojemna buteleczka
- wygodny pędzelek
- nie robi smug
- szybkoschnący
- nie odpryskuje się ani nie ściera
- idealny na nałożony wcześniej kolor przedłuża trwałość lakieru
- wydajny

Dla niektórych wadą może być cena, ale uważam ze jest wart jak każdy inny odcień z Inglota.

8 ml cena ok. 20 zł








9 komentarzy:

  1. Sam nie prezentuje się ładnie, ale z tym czarnym jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z czernią wygląda świetnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie prezentuje się z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam wygląda średnio, ale na innym kolorze daje kopa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. z czernią wygląda bardzo fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez uważam ze z czernią prezentuje się doskonale z innymi kolorami też. Pod światło jak i na słońcu drobinki pięknie mienia się na kolorowo. Polecam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.