czwartek, 2 maja 2013

Korektor pod oczy z efektem liftingu z Artdeco


Witajcie

Dziś chce Wam przedstawić kolejny produkt z firmy Artdeco.

Korektor dostałam w prezencie, bo szczerze mówiąc sama nie pozwoliłabym sobie na tak drogi zakup.

ANTI AGING CONCEALER – LIFTING EFEKT



Od producenta:
Perfekcyjnie maskuje cienie pod oczami, drobne linie, czy zmarszczki. Niezwykle delikatna, kremowa konsystencja zapewnia promienne i równomierne wykończenie makijażu, a właściwości przeciwstarzeniowe zapewniają efekt subtelnego liftingu.



                                                                     Moja opinia:
 Moim problemem są worki pod oczami, z którymi walczę od lat i nic innego mi nie pozostaje jak ich, zaakceptować, ale korektor ładnie rozświetla oko i dzięki temu jak by mniej były widoczne. Z cieniami pod oczami nie mam problemów, ale czasem pojawiają się po nieprzespanej nocy. I szczerze przyznam ze korektor idealnie sobie z nimi radzi tuszując je. 

Zalety, jakie zauważyłam:

- kremowa delikatna konsystencja
- stapia się ze skóra nie pozostawiając smug
- lekko maskuje delikatne cienie pod oczami
- nie waży się z podkładem
- delikatnie nawilża 
- rozświetla spojrzenie nadając blasku

Wady:

- wysoka cena
- nie tuszuje zmarszczek wokół oka
- zbyt duża ilość wydostaje się, z pędzelka


4 ml cena 70 zł

                                                       A Wy jakich korektorów używacie?



8 komentarzy:

  1. Szkoda, ze nie pokazalas efektu. Wydaje sie byc w porzadku, tylko cena spora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście cena spora, ale jeśli Ci wystarcza - to super. Ja pod oczy potrzebuję ciężkiego kalibru, bo mam cienie straszliwe. ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Art Deco mam bazę pod cienie i jest super:)
    Ale faktycznie cena tego korektora bardzo wysoka.Polecam korekotr Bell w Biedronce za jakieś 8zł a dla mnie jest rewelacyjny. Też mam cienie i worki, które są okropne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam bazę z Artdeco i jest rewelacyjna nie wyobrażam sobie innej. Na pewno spróbuje tego korektora z Bell.

      Usuń
  4. Ja używam korektora z firmy MAC i bardzo przypadł mi do gustu pomaga mi pozbyć się worków a przyznam, że także mam z nimi spory problem:/

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że cena tak wysoka, bo widać, że zalety przewyższają i że warto byłoby kupić ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena faktycznie odstrasza ;p Ja osobiście uwielbiam dostawać prezenty ale to chyba każda z nas tak ma

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie pisaczkowe korektory.. są lekkie i krzywdy nie robią :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.