czwartek, 16 maja 2013

Paczuszka od Quiz cosmetics – zapowiedz


Właśnie w moje ręce trafiła przesyłka od firmy Quiz cosmetics, z którą nawiązałam współpracę. Przemiła pani Agnieszka wybrała dla mnie te oto kosmetyki, które do tej pory były dla mnie zagadką.

Lakier do paznokci Safari 
Cień do powiek Fashion Trendy
Tusz do rząs Impressive Volume Up mascara
Eyeliner w płynie

Wszystkie kosmetyki są trafione w mój gust. Recenzja pojawi się na pewno.

Zapraszam na stronę internetową sklepu http://quiz.pl/




12 komentarzy:

  1. lakiery safari bardzo lubię,czesto używam,a reszty nie znam.

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. do Ciebie też ciężko trafić po nicku. Odkąd przesłam na g+ dodaję linka w komentarzu bo juz kilka osób mi pisało, że nie mogą mnie znaleźć :)
    pasjekaroliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam kilka lakierów Safari i są to chyba najlepsze lakiery, jakie posiadam :) miłych testów;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi wstyd się przyznać to mój pierwszy lakier z Safari.

      Usuń
  4. Również czekam na przesyłkę od Quiz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miłego testowania :) mam ten lakier i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.