piątek, 10 maja 2013

Przesyłka od BingoSpa - zapowiedz


Hejka

Dziś dotarła do mnie ogromna przesyłka w ramach 4 Edycji Programu współpracy z Blogami marki
BingoSpa, z czego bardzo się cieszę.
Sama mogłam wybrać kosmetyki oczywiście do ustalonej kwoty.

Oto, co wybrałam:

Jedwab do ciała
Serum kolagenowe- uda, pośladki, brzuch
Energetyzujące algi pod prysznic- zielona herbata

Bardzo jestem ciekawa jak moje ciało zareaguje na te kosmetyki.

 Recenzje produktów pojawią się po dokładnym przetestowaniu.

Oferte BingoSpa znajdziecie TUTAJ









12 komentarzy:

  1. Serum kolagenowe i algi też wybrałam, ale jeszcze czekam na przesyłkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też wybrałam serum kolagenowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja rowniez czekam na swoja przesylke;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa wrażeń po przetestowaniu kosmetyków.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dotarła do ciebie paczka? Ja wybrałam całkiem inne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dotarła nawet szybko pewnie dlatego ze moje nazwisko zaczyna się na B a oni wysyłają po kolei alfabetu.

      Usuń
  6. no więc czekamy na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem tego serum kolagenowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę:)

    jestem bardzo ciekawa recenzji,
    zwłaszcza jedwabiu do ciała:)
    sama nazwa brzmi tak.. ekskluzywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. po przeczytaniu kilku kolejnych postów
    muszę Ci coś wyznać,
    podoba mi się Twój blog.:)

    obserwuję.
    z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.