środa, 15 maja 2013

Płyn do płukania jamy ustnej DentoFresh Junior - recenzja


Witajcie moje Kochane

Jak już wspominałam Wam parę tygodni wcześniej dostałam od DentoFresh płyn do płukania jamy ustnej i dziś doczekał się mojej recenzji. 

Od producenta:
Płukanka do ust DentoFresh Junior jest dedykowana dzieciom od 6. roku życia.
Zawiera naturalne olejki eteryczne: miętowy, tymiankowy,eukaliptusowy, szałwiowy
ich składniki: eukaliptol,tymol, mentol.

Olejki eteryczne niszczą bakterie odpowiedzialne za zapalenie dziąseł i przywracają prawidłową florę bakteryjną jamy ustnej.

Eukaliptol, tymol oraz fluorek sodu zatrzymują odkładanie się płytki nazębnej.

Fluorek sodu i ksylitol chronią zęby przed próchnicą. Fluorek sodu tworzy powlekającą warstwę na powierzchniach zębów, ograniczając działanie kwasów. Ksylitol zwiększa przepływ śliny w jamie ustnej, dzięki czemu lepiej oczyszcza i chroni zęby.
Ksylitom
                                                 
Sposób użycia:
Płukać jamę ustną po każdym szczotkowaniu zębów 10 ml płynu DentoFresh Junior przez 30 sekund. Nie rozcieńczać. Nie połykać. Nie płukać jamy ustnej wodą.



Moja Opinia:
Zawsze byłam przeciwniczką płynów do płukania jamy ustnej, dlatego ze nie znosiłam tego okropnego zapachu ostro podrażniającego i pozostający niemiły smak w buzi. Ale odkąd spróbowałam DentoFresh Junior przeznaczony dla dzieci pomyślałam ze, dlaczego nie mogłabym stosować go ja jako dorosła osoba tym bardziej ze nie toleruje innym płynów przeznaczonych dla dorosłych. DentoFresh Junior powoli znika więc z pewnością kupię go znów.

Buteleczka jest przezroczysta cała plastikowa. Na zakrętce jest załączony pojemniczek, na którym znajduje się miarka, dzięki, czemu dokładnie możemy odmierzyć dokładną ilość. Na butelce znajdują się wszystkie przydatne informacje o produkcie. Kolor płukanki jest różowy. Smak gumy balonowej w smaku słabo wyczuwalny, lecz w zapachu przypomina mi gumę balonową z dzieciństwa. Ponadto Zalety, jakie zauważyłam to:

- Długie uczucie świeżości po użyciu
- Zwalcza bakterię
- Chroni przed podrażnieniem dziąseł i próchnicą
- Dba o zdrowie całej jamy ustnej
- Nie zawiera alkoholu wiec jest bezpieczny dla dzieci.
- Wypłukuje pozostałości pokarmu
- Wydajny dzięki zawartej miarce

Polecam dla dzieci jak i dla dorosłych.

Bardzo, dziękuje firmie DentoFresh za możliwość przetestowania tego produktu. Produkt, ten otrzymałam za darmo nie wpłynął na moja ocenę.

    250 ml cena ok. 12 zł

                                                                  http://dentofresh.pl/





4 komentarze:

  1. ja męczę się z Listerin akurat kupiłąm dużą butlę... no i jest porażka po 20 sek w cała buzia mnie piecze i pali;D ten płyn to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez się męczyłam m.in z Listerin. Polecam Ci DentoFresh na pewno nie będziesz żałować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go testowałam, dla mnie jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny płyn, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.