środa, 5 czerwca 2013

Energizujące algi pod prysznic z zieloną herbatą BingoSpa


Cześć

Pierwszy raz mam styczność z kosmetykami BingoSpa i pierwszy kosmetyk bardzo mnie pozytywnie zaskoczył. Dzięki niemu uwielbiam brać prysznic a nie tylko wylegiwać się w wannie.
       




Od producenta:

Delikatnie kremowe algi BingoSpa pod prysznic w formule żelu, z odświeżającą zieloną herbatą.
Algi dostarczają skórze mnóstwa odżywczych substancji i minerałów: witaminy grupy B, witamina C chroniąca przed wolnymi rodnikami, aminokwasy zapewniające skórze właściwe nawilżenie i wiele innych, z których Twoja skóra będzie zadowolona.
Kremowa piana BingoSpa zostawi na Twojej skórze uczucie świeżości i rześkości, a Ty będziesz się cieszyć dobrym samopoczuciem do następnej kąpieli.


Moja opinia:

Zgrabna poręczna buteleczka, która nie wyślizguje się z rąk pod prysznicem. Dokładnie widać ile kosmetyku jeszcze się znajduję w butelce. Przyjemny i intensywny zapach zielonej herbaty niestety tylko, podczas kąpieli później zanika nie, pozostając na skórze. Dzięki gęstej i kremowej konsystencji wystarczy mała ilość by umyć całe ciało, przy czym jest bardzo wydajny ( to mój pierwszy żel, który mam na długo, co do wydajności) Po za tym:
- dokładnie oczyszcza skórę
- nie podrażnia skóry skłonnej do alergii.
- lekko się pieni
- nie wysusza skóry
- skóra miękka i miła w dotyku

300 ml cena 8 zł

Robiąc zakupy w BingoSpa na pewno nie zapomnę dodać go do koszyka.

Bardzo, dziękuje firmie BingoSpa za możliwość przetestowania tego produktu.
Produkt, ten otrzymałam za darmo nie wpłynął na moja ocenę.





2 komentarze:

  1. lubię bingo bardzo, pewnie kiedyś się skusze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również go obecnie testuję i jestem bardzo zadowolona :) Szkoda tylko, że zapach nie utrzymuje się na skórze, bo jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.