wtorek, 18 czerwca 2013

Jedwab do ciała od BingoSpa


Kolejny produkt marki BingoSpa to Jedwab do ciała.



Opis od producenta:

Lekki, szybko wchłaniający się jedwab do ciała BingoSpa, dzięki wyjątkowym właściwościom protein jedwabiu, poprawia kondycję skóry, zapewnia jej piękny i atrakcyjny wygląd oraz na długo pozostawia ją subtelnie pachnącą.
Proteiny jedwabiu pomagają zachować wilgoć na powierzchni skóry wywołując efekt przyjemnego i długotrwałego uczucia świeżości oraz gładkość. Jak każdy emolient, zhydrolizowana proteiny jedwabna sprawiają, że skóra staje się przyjemna w dotyku i jedwabiście gładka. Dają efekt lekkiego liftingu.
Proteiny jedwabiu przenikają do wewnętrznych warstw skóry, zwiększając i jednocześnie utrwalając, efekt głębokiego nawilżenia ( głęboki efekt kondycjonujący) oraz hamują utratę wody transepidermalnej.
Jedwab do ciała BingoSpa doskonale się rozprowadza i bardzo szybko wchłania. Pozostawia skórę jedwabiście gładką, odprężoną i przyjemnie pachnącą, zwiększa uczucie pewności siebie i świadomości swojego ciała.




                                                                     Moja opinia:

Opakowanie - Produkt znajduje się w plastikowej butelce z zakrętką. Najlepszy w aplikacji kosmetyku był by dozownik , ponieważ jest trudność wydostania produktu. Trzeba się trochę namęczyć ściskając buteleczkę zwłaszcza, gdy kosmetyk już się kończy.

Konsystencja- wodnista nie lepiąca się. Trochę słabo się rozsmarowuje, ale szybko się wchłania 

Zapach – Jest świeży i delikatny, ale niestety krótkotrwały

Działania – Stosując go codziennie zauważyłam ze skóra staje się miękka i delikatna w dotyku. Idealnie nawilża i wygładza skórę dając efekt satynowej skóry. Na pewno jeszcze po niego sięgnę.


300 ml cena 12 zł



Dziękuję marce BingoSpa za możliwość przetestowania kosmetyku. Fakt iż otrzymałam go za darmo nie wpłynął na moją opinie. 








                                                        







5 komentarzy:

  1. Miałam ten jedwab i był super :D
    zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. już się zakochałam...<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go jeszcze w moich łapkach, ale zapewne chętnie po niego sięgnę.:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.