niedziela, 9 czerwca 2013

Lakier Gel like od wibo - nie polecam


Cześć dziewczyny 

Dziś pokażę mój nowy zakup lakieru Gel like, od wibo. Ciężko było mi się zdecydować który odcień mam kupić, bo wszystkie kusiły swą intensywną barwą. Dobrze ze skusiłam się tylko na zakup jednego lakieru.

Nr 5 mary rose




Zalety:
- Piękny intensywny kolor

Wady:
- Lakier nakłada się bardzo ciężko jego konsystencja jest zbyt wodnista i trzeba uważać by nie rozlała się na skórki. Nie ma nic wspólnego z lakierem żelowym
- Przy nakładaniu drugiej warstwy powstają smugi, prześwity i grudki 
- Bardzo długo schnie
- Mimo ze pędzelek jest cieniutki nie ułatwia nakładanie
- Słaba trwałość u mnie wytrzymał nie całe dwa dni

8,5 ml cena 6 zł

Jestem nim bardzo rozczarowana na pewno więcej go nie kupię.















8 komentarzy:

  1. ładny, cukierkowy kolorek :) tylko nie wiem, czy wytrzymałabym zn im takie męczarnie przy nakładaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. mam mint sorbet i na początku byłam zachwycona, zachwycenie prysło po tym jak długo schnął, źle się rozprowadzał ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam roziskrzone niebo i też niestety nietrwały :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek jest śliczny sama taki mam ale to fakt nakładanie , czekanie aż wyschnie o ile wyschnie do końca to męczarnia. A po miesiącu zrobił się jeszcze gęstszy a nie zużyłam nawet połowy...

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba ten kolor, szkoda, że jest taki kiepski ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam takie same odczucia...

    OdpowiedzUsuń
  7. Te lakiery od Wibo maja fajne kolory niestety nie potrafię nimi ładnie pomalować paznokci ;O Robia sie smugi a poza tym schną masakrycznie wolno

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka lakierów z tej serii, bo mocno mnie pokusiły, ale niestety trwałość jest tragiczna .... a szkoda, bo kolorki piękne

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.