środa, 26 czerwca 2013

Lakier Safari wszystkim dobrze znany


Hejka

Zapraszam Was na recenzje lakieru Safari marki Quiz cosmetics na pewno dobrze Wam znany.
Szczerze to ja mam pierwszy raz nim styczność dużo o nim wcześniej słyszałam pozytywnych opinii i rzeczywiście jest doskonały.

Nr. 343



+ duża gama kolorystyczna 
+ łatwo się rozprowadza ( wygodny pędzelek)
+ nie gęstnieje
+ nie pozostawia smug i nie odpryskuje
+ trwałość 3-4 dni
+ piękny lśniący kolorek, który rzuca się w oczy
+ bardzo łatwo zmyć zmywaczem
+ tani

- jedyna wada, jaką posiada to zbyt długo schnie

12 ml cena 3.68

Fakt, iż otrzymałam go za darmo nie wpłynął na moją opinie.


http://quiz.pl/







                                         



6 komentarzy:

  1. Lakiery Safari są zawsze ok.:) Ale mogłyby być jednak trochę gęstsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor fajny, nie zaprzeczam. Gdybym malowała paznokcie pewnie bym się skusiła na Safari.

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.