sobota, 29 czerwca 2013

Makijaż oczu z kosmetykami Quiz cosmetics



Hej


Dzięki uprzejmości marki Quiz cosmetics do przetestowałam dostałam kosmetyki kolorowe. 



                                                           Oto, jaki stworzyłam makijaż







                                                 
                                                     Cienie do powiek Fashion Trendy


                                                                        Eyeliner 



                                              Tusz do rzęs Impressive Volume - Up 



 Recenzje lakieru safari znajdziecie TUTAJ 


                 Produkty dostępne w sklepie internetowym Quiz cosmetics, które bardzo polecam.









7 komentarzy:

  1. mam te cienie turkusowo - fioletowe mają niesamowitą pigmentacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach :))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny makijaż-taki letni:)
    No to już wiesz, że taki jest w Biedronce;))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolory tych cieni :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.