piątek, 28 czerwca 2013

Przesyłeczka od marki Biały Jeleń - zapowiedz


Cześć kobitki

W tamtym tygodniu zawitała do mnie przesyłka od firmy Pollena Ostrzeszów. 


W środku znajdowały się: 

- Żel pod prysznic hipoalergiczny naturalny 
- Próbki – żel do mycia twarzy, szampon do włosów orzech włoski, 
żel & szampon 2 w 1 for men, emulsja do higieny intymnej z jaśminem i macierzanka, 
szampon do włosów ocet jabłkowy.


                                                                 www.bialyjelen.pl



7 komentarzy:

  1. Ciekawe kosmetyki.Życzę miłego testowania.
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://mirabelka1993.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak bardzo zazdroszczę! :D
    /Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Miłego testowania Ci życzę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo głośno ostatnio o tej firmie :) chyba sama muszę coś wypróbować i przekonać się o jej zaletach i wadach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miłego testowania:)
    polubiłam tą firmę przez żel do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie kosmetyki bialy jelen :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobre są kosmetyki marki Biały Jeleń :) polubiłam emulsję do higieny intymnej :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.