sobota, 15 czerwca 2013

Supertrwały lakier do paznokci Nail Lacquer


Kochane przedstawiam Wam mój jedyny lakier, jaki posiadam w kolorze czerwonym.
Jest moim ulubionym kolorem na paznokciach, który pasuje do każdego stroju.

ART DE LAUTREC,Nail Lacquer nr 336




Od producenta:
Nowość! Lakier na unikalnej bazie francuskiej z winylem! Idealnie kryje już przy pierwszym nałożeniu i utrzymuje się na paznokciach przez wiele dni.


Moja opinia:
Lakier posiada mocną i stabilną, buteleczkę, która już nie raz lądowała na podłodze i nic się nie stało. Dzięki zgrabnemu pędzelkowi łatwo i szybko się rozprowadza docierając w zakamarki paznokcia. Piękne krycie już od pierwszej warstwy ja nakładam dwie, choć, jeśli ktoś chce mieć jaśniejszy kolorek śmiało wystarczy jedna. Niezwykła trwałość, która utrzymuje się przez wiele dni (u mnie 6 dni). Szybko schnący, do którego nie muszę wspomagać się lampą UV. Polecam


12 ml cena ok. 10 zł

                                            A Wy, jaki polecicie mi lakier w kolorze czerwieni?



5 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli chodzi o czerwień to poleciłabym my secret odcień 119 bądź 120:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyka! Nie mam wielu czerwonych lakierów więc nie mam też jednego ulubieńca z tej kategorii:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana śliczne pazurki:) mam jeden czerwony z firmy AVON i polecam nie odpryskuje i długo utrzymuje się na paznokciach:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. czerwony kolor - klasyk! <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.