sobota, 17 sierpnia 2013

Cudeńko na ustach od Glazel


Na spotkaniu podkarpackich blogerek miałam okazje bliżej poznać firmę Glazel
Teraz stosując niektóre kosmetyki przekonuję się do nich jeszcze bardziej.

Błyszczyk „Diamond Coctail” 


Trwały kolor, diamentowy połysk i skuteczna pielęgnacja. 
Kompleks witamin E, C oraz F tworzy barierę ochronną przeciw utleniaczom i wolnym rodnikom oraz zapobiega pęknięciom naskórka.
Obecne w błyszczyku woski i oleje, znakomicie nawilżają cienki naskórek ust oraz gwarantują przyjemne uczucie komfortu. Odcienie 20 i 53 zostały dodatkowo wzbogacone o łagodzący wyciąg z aloesu.





+ Piękna soczysta barwa i diamentowy połysk na ustach
+ Pielęgnuje dzięki nim moje usta nie są spękane
+ Nawilża czuć przyjemną miękkość
+ Utrzymuje się dość długo 
+ Nie klei się, z czego bardzo się cieszę
+ Zapach owocowy








10 komentarzy:

  1. mniam mniam, owocowy zapach w błyszczykach to ja lubie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach mnie kusi :) Kolorek też bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjemnie się prezentuje
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mój jeszcze leży między kosmetykami:P i kusi, ale muszę zdenkować kilka, bo leżą i leżą....

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nic tej firmy, ale błyszczyk wygląda ciekawie, dobrze, że się nie klei :)
    Ciekawi mnie jaki masz lakier na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mój lakier do paznokci to NEON FLUO

      Usuń
  6. uwielbiam ten błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny jest ten błyszczyk :) spodobał mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.