poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Neonowe kolorki od Ados + zapowiedz rozdania


Na sklepowej półce znalazłam nowość od firmy ados. Wśród pięciu dostępnych kolorków wybrałam dwa, które ciągle goszczą na moich pazurkach.

Neon fluo

+ zgrabny pędzelek
+ soczysty kolor, który rzuca się w oczy w dzień jak i wieczorem
+ konsystencja idealnie rozprowadzająca się i szybko schnąca
+ lakier łatwo się zmywa
+ nie pozostawia smug
+ trwałość 4 dni
+ niska cena

- koniecznie trzeba nałożyć trzy warstwy lub grubo dwie


Cena ok. 5 zł

Kochani powoli zbliża się pierwsza rocznica istnienia bloga. Z tej okazji już dziś zapowiadam rozdanie urodzinowe, które pojawi się za tydzień. 






15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne neonki, ale chyba nie chciałoby mi się nakładać aż 3 warstw :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolory, nie mogę się zdecydować, który ładniejszy. ;)
    Ja jakoś nie mogę trafić na fajne neonki...

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo bardzo ladnie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorki super a Twoje paznokcie jeszcze lepsze-pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W rzeczywistości jeszcze ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też posiadam te lakierki :) oprócz tych kolorów, mam jeszcze seledynowy :) bardzo je lubię :) Piękne masz pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę paznokci, są pięne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne pazurki :) bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem chora na takie kolorki ;)
    fajnie tutaj, więc obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.