piątek, 23 sierpnia 2013

Rumiankowy żel do twarzy od Sylveco


Dziś kolej na recenzje rumiankowego żelu do twarzy firmy Sylveco. 





Plusy:

+ flakon przezroczysty można kontrolować ilość żelu. Pompka ułatwia i pozwala na jednolitą aplikację
+ wystarczy mała ilość by skutecznie oczyścił cerę nawet z bardzo mocnego makijażu, przy czym bardzo wydajny
+ nie podrażnia skóry stworzony dla cer alergicznych
+ odtłuszczona cera, niebłyszcząca się

Minusy:

- konsystencja lepiąca, po którym ciężko zmywająca się.
- zapach rumiankowy niezbyt przyjemny
- nie pieni się

Podsumowując: Mimo minusów żel  perfekcyjnie oczyszcza.  Stworzony dla tłustej i zanieczyszczonej cery.

150 ml ok. cena 16 zł





                                                    

11 komentarzy:

  1. niefajne jest to, że się nie pieni i lepi się, ja pewnie będę po nim świecić;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kochana jak zmyjesz dokładnie dużą ilością wody nie będziesz się świecić:)

      Usuń
    2. no to muszę spróbować:) na razie oczekuję mojej paczuszki, bo Asia dzisiaj miła wysłać:)

      Usuń
  2. Gdyby nie to, że trzeba po nim przemywać twarz wodą pewnie byłby dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku oczywiście :d

      Usuń
    2. Tak ale wszystkie zele trzeba zmywać wodą. Dla mnie ważne ze idealnie oczyszcza.

      Usuń
  3. ja mam ochotę na jego tymiankowego brata..

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że dobrze oczyszcza ja jednak nie przepadam za lepiącą konsystencją. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię, gdy mój żel się dobrze pieni : ) z tym pewnie bym miała problem, ale dla dobrze oczyszczonej twarzy jestem w stanie spróbować ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze się za niego nie zabrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lepiąca konsystencja chyba nie bardzo do cery tłustej :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.