poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Suchy olejek do ciała Argan Oil


Cześć kochani 

Poniedziałek to najgorszy dzień tygodnia po rozleniuchowanym weekendzie. Co prawda urlop mi się zbliża, ale postanowiłam w weekend zażyć trochę słoneczka by nabrać przed wyjazdem trochę opalenizny. 

Suchy olejek do ciała firmy, Eveline cosmetics, jaki dostałam na spotkaniu blogerskim okazał się rewelacyjny zwłaszcza ukoił moją skórę po opalaniu. 




Od producenta:


                                                                   Moja opinia:

Kosmetyk znajduje się w plastikowym flakoniku z dozownikiem, dzięki, czemu szybko i łatwo można rozprowadzić kosmetyk. 
Konsystencja tłusta, nie lejącą się. Błyskawicznie się wchłania pozostawiając satynowy połysk. Pachnie subtelnie i delikatnie.
Olejek sprawia ze skóra jest delikatna i przyjemna w dotyku. Wygładza i nawilża nawet bardzo suchą skórę. 
Stosuje go również do masażu, który odpręża i relaksuje.

Według mnie produkt godny polecenia.

150 ml cena 20 zł





6 komentarzy:

  1. Zgadzam się z opinią :) olejek jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja jeszcze go nie otworzyłam. :( Już się nie mogę doczekać aż rozpakuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie próbowałam ale zachęciłaś mnie bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczęłam go używać. Tak jak nie lubię olejków, tak ten podbił moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja póki co stosuje olejek z Bielendy, jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.