poniedziałek, 30 września 2013

Błyszczyk do ust MISSLYN rich color gloss

Ostatnio natchnęłam się na nieznaną mi do tej pory firmę niemieckiej marki Misslyn należącej do koncernu Ardeco. Pierwszy kosmetyk, który przetestowałam to Błyszczyk Rich Color Gloss 25 papaya sorbet.






 Zalety:

  • Precyzyjny i zgrabny pędzelek pozwalający dokładnie nałożyć kosmetyk
  • Cudowny zapach wanilii, karmelu i kokosa
  • Konsystencja kremowa i gęsta dzięki, czemu długo utrzymuje się na ustach
  •  Chroni, nawilża i wygładza usta
  • Ładnie błyszczy
  • Nie pozostawia uczucia lepkości
  • Duża gama kolorów każdy znajdzie coś dla siebie
  • Błyszczyk idealnie komponuję się do codziennego jak i do mocnego makijażu 
Wady:


  • Zbyt wysoka cena
 Poj. 4 ml cena 29 zł





15 komentarzy:

  1. śliczny kolor i ma dużo zalet, ale faktycznie cena nie zachęca;/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor ;)
    cena faktycznie jest wadą :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ustach wygląda naprawdę super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm opis zapachu zachęca do wypróbowania:)
    Z Misslyn lubię korektor pod oczy oraz konturówki do oczu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny naturalny kolorek, dla mnie idealny.
    Witam Rzeszowiankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio jak byłam w Hebe oblukałam ich szafę . Pierwsze skojarzenie ArtDeco - BeYu. Napisałam do znajomej która jest brand managerem i okazało się, że Misslyn to młodsza siostra BeYu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.