wtorek, 10 września 2013

Eveline slim extreme 4D złoty peeling – masaż drenujący


Dziś recenzja peelingu jaki otrzymałam od firmy Eveline cosmetics. Jak do tej pory z tej firmy używałam balsamy do ciała. Peeling okazał się moim jednym z ulubionych.


 OD PRODUCENTA:

Innowacja z czystym 24-karatowym złotem
 ANTYCELLULIT
 NAWILŻA I WYGŁADZA
 REWITALIZUJE
 NAPINA I UJĘDRNIA
 48h
bioHyaluron Slim Complex™, 24-karatowe ZŁOTO, kofeina, guarana
DO SKÓRY WRAŻLIWEJ I SKŁONNEJ DO ALERGII
 ZŁOTY PEELING-MASAŻ DRENUJĄCY to innowacyjny produkt wyszczuplający zainspirowany najnowszymi osiągnięciami światowej kosmetologii i medycyny estetycznej. Peeling-masaż skutecznie złuszcza martwy naskórek, przywracając skórze blask i świeżość.
Czyste 24-karatowe ZŁOTO, działając w synergii z bogatym w kwas hialuronowy bioHyaluron Slim Complex™, guaraną i kofeiną, skutecznie stymuluje mikrokrążenie w tkance podskórnej, usuwa gromadzące się w komórkach toksyny, w rezultacie zauważalnie redukując cellulit. Innowacyjny kompleks Lipomoist 2013 zawierający ekstrakt z alg, bogaty w peptydy, mikroelementy oraz witaminy, tworzy na powierzchni skóry mikrosiateczkę zapobiegającą parowaniu wody z naskórka. Nawilża, wygładza, ujędrnia oraz zwiększa przenikanie składników aktywnych w głąb skóry, intensyfikując efekt wyszczuplający.  D-panthenol koi i łagodzi podrażnienia.
EFEKT 4D
Wyszczuplanie i modelowanie sylwetki w czterech wymiarach:
• nawilża i wygładza  • napina i ujędrnia
 • rewitalizuje  • działa do 48h
Innowacyjna formuła bogata w aktywne mikrogranulki delikatnie usuwa obumarłe komórki, likwidując szorstkość i łuszczenie się naskórka. Rewitalizujący masaż odświeża i dodaje energii, pozostawiając skórę jedwabiście gładką. Wygładzona i rozgrzana skóra jest gotowa na kurację antycellulitową.


Tak się rozpędziłam ze w ostatniej chwili zdążyłam zrobić zdjęcie by pokazać Wam konsystencję. Szybko znikał, zamiast stosować dwa razy w tygodniu jak należy robić z peelingami ja stosowałam go prawie codziennie. Nie potrafiłam go sobie odmówić widocznie zawarta w nim kofeina działa na moje ciało jak narkotyk.  Uwielbiam go za to ze idealnie oczyszcza przy okazji robiąc relaksujący masaż poprawiający ukrwienie.

Zalety:

+ miękkie opakowanie, tubka zamykana na zatrzask
+ gęsta konsystencja, złote drobinki drobnoziarniste 
+ dokładnie oczyszcza,ściera martwy naskórek 
+ likwiduje szorstkość
+ delikatny świeży zapach pozostający przez dłuższą chwile na skórze
+ nie podrażnia i nie wysusza, lekko nawilża
+ masuje delikatnie skórę, dzięki, czemu masaż jest relaksujący a skóra ujędrniona i delikatna w dotyku
+ wydajny


Wady:

Jak dla mnie peeling nie posiada, żadnych wad.  Na pewno go kupię i wypróbuje kolejne peelingi z serii.

250 ml cena ok. 18 zł



13 komentarzy:

  1. mam ten peeling :D tez jestem bardzo zadowolona )\:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam go nigdzie. Muszę się rozejrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten peeling-masaż. Taki delikatny jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zakupię :) używam dużo kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aj :D musze w koncu go zużyć :P

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę a ja tyle razy rezygnowałam z jego zakupu. Teraz będę to sobie wypominać dopóki go nie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam że bardzo przydał mi się ten post ! Niedawno zaopatrzyłam się w te cudo !!! ;) Więc z jeszcze większą przyjemnością będę go używałą !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze go nie miałam, a wydaję się fajny :)
    Dzięki za radę w sprawie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go, jest już na wykończeniu. Bardzo się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się spodobał ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.